بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تخیلات یک عدد هوادار بی منطق!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/16233763270307866637.jpg

مگر از همین استقلال به تیم ملی نرسیده بود که حالا با رفتن به قطر  بخواهد جایگاهش را تضمین کند!؟
اصلا مگر کروش خودش اعلام نکرده بود که هر بازیکنی که در کشورهای عربی توپ بزند،باید احتمال زیر نظرنگرفتن فوتبالش و در نهایت دعوت نشدنش به تیم ملی را بدهد؟!
اما پیش خودم گفتن این بازیکن هم  برای بدست آوردن چند دلار بیشتر از این چرندیات به خورد هواداران داده و باید بخاطر بی حاشیه بودنش و اخلاق خوبی که در طی چند سال حضور در استقلال داشته بی خیالش بشویم و بگذاریم پیش خودش فکر کند هواداران استقلال حمار تشریف دارند!
اما امروز که خبر بازگشت کروش از پرتغال را شنیدم و متوجه شدم که مرد دائم المرخصی تیم ملی مجددا برای زیر نظر گرفتن یک بازی تدارکاتی ازیکی از رقبای جام جهانی قرار است فردا مجددا به مسافرت برود،
پیش خودم گفتم پس کروش کی قرار است لیگ ما زیر نظر بگیرد و به بازیکنانی که امید دعوت شدن به تیم ملی را هنوز دارند،با حضور در ورزشگاههای تیم مختلف به آنها انگیزه تزریق کند!؟
مع الوصف؛با نگاه انداختن به لیست تیم ملی متوجه شدم مجتبی جباری که در نیم فصل اول از سپاهان جدا شده بود و به شخصه مطمئن بودم حداقل قبل از بازیهای جام جهانی به هیچ تیم خارجی نخواهد پیوست،هم جز بازیکنان کوچ کرده به لیگ قطر است!
مجتبی جباری هم خیلی غیر منتظره به یک تیم قطری پیوسته بود و حاضر شده بود به دور از خانواده و فوتبال ایران و با وجود تذکرات کروش مبنی بر عدم بازی ملی پوشان در تیمهای عربی، زیر برگه قرار دادش را امضا کند؟
اصلا شاید جباری برای اینکه به لیگ قطر بپیونده از سپاهان با آن شرایط جدا شد و با اعلام اینکه نمی خواهد دیگر فوتبال بازی کند توانست رضایت نامه اش را از باشگاه اصفهانی دریافت کند!
از طرف دیگر جداشدن ناگهانی منتظری آنهم با علم به اینکه این بازیکن از ابتدای فصل خبر توافق با یک تیم چینی شنیده میشد،ولی بصورت غیر منتظره به یک تیم قطری پیوست ،کمی بیشتر از گذشته به رد پای سرمربی تیم ملی در این نقل و انتقالات بازیکگنان ملی پوش شک کردم!
حالا هم که خبر جدا شدن جواد نکونام از استقلال و پیوستن به یک تیم قطری_البته نام یک تیم چینی هم بقل آن می گذارندبرای رد گم کردن_ آرام آرام همچون خیال پردازانی ماهر به سرمربی تیم ملی بدجوری مشکوک شده و فکر میکنم در پشت پرده این نقل و انتقالات احتمالا نقش بسزایی باید داشته باشد!
البته این تخیلات من از جای بیشتر جای خودش را به واقعیت نزدیک میکند که همه فوتبال دوستان ایرانی می دانند که کروش علاقه خاصی به استفاده از بازیکنانی که بیرون از فوتبال ایران بازی می کنند دارد و هر بازیکنی که فقط نامش در یک تیم غیر ایرانی ثبت شده باشد را حداقل یکبار به اردوی تیم ملی دعوت کرده و یا تا قبل از جام جهانی دعوت خواهد کرد!
نکته:با وجود اینکه جواد نکونام احتیاجی به لژیونر شدن نداشته و درهر تیمی توپ بزند جز ملی پوشان اعزامی به جام جهانی خواهد بود،اما فکر میکنم کروش بیشتر بخاطر آمادگی جسمانی و وجود مربیان بدنساز و تغذیه خوب و مناسب در تیمهای خارجی دوست دارد بازیکنان تاپش در تیمهای غیر ایرانی توپ بزنند! البته اگر منافع دیگری در کار نباشد!!   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 10 / 1392برچسب:لژیونر ها,پژمان منتظری,هواداران استقلال,کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com